נגישות

פרסום התאמות הנגישות במרכז סוזן דלל
 
במהלך השנים האחרונות נכנסו לתוקפן תקנות הנגישות העוסקות בהיבטים המבניים והשרותיים של כלל הארגונים נותני השירות בחברה הישראלית, עסקיים וציבוריים כאחד. תקנות אלה הותקנו מכוחו של חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ועולות בקנה אחד עם ה"אני מאמין" שלנו כמרכז תרבות המשמש בית למופעי מחול המועלים להנאת הציבור הרחב, ובתוכו גם אנשים עם מוגבלות.
 
כחלק משאיפתנו לתת שירות מלא, ראוי ונגיש לכלל לקוחותינו, השקיע מרכז סוזן דלל מחשבה ומשאבים רבים על מנת לבצע את מלוא ההתאמות הנדרשות בכדי לספק לאנשים עם מוגבלות שירות יעיל ומותאם לצרכיהם.
 
נשמח לעמוד לרשות ציבור מבקרינו בכל פנייה או הצעת שיפור לחוויית הנגישות במרכז. ניתן לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים המפורטות בהמשך.
 
פירוט התאמות הנגישות המסופקות במרכז סוזן דלל:

1. נגישות המבנה והדרכים המובילות אליו

  • נגישות מרכז סוזן דלל נבדקה ואושרה ע"י מורשת נגישות מוסמכת.
  • הכניסה הנגישה אל קופת הכרטיסים והקפיטריה הינה מרח' שבזי 5 (מול קפה "סוזאנה").
  • הדרך הנגישה לעבר אולם סוזן דלל הינה באמצעות רמפה אשר יוצאת מרחבת הכניסה ומקיפה את הבניין מעברו הצפוני והמזרחי. הרמפה מובילה אל המעלית לאולם (המעלית ממוקמת בעברו המזרחי של המבנה).

2. חניות נגישות במקום ובסביבתו

  • ברחוב יחיאלי 4 (בין רח' כל ישראל חברים לרח' שמרלינג) קיימות 2 חניות נכים לשימוש הציבור, של עיריית תל-אביב-יפו.
  • המרחק הממוצע ממקומות חנייה אלו לרחבת הכניסה של המרכז הינו כ-50 מטרים.

3. הדרכת עובדים

  • צוות המרכז מתודרך, מסביר פנים וישמח לסייע בכל נושא. עובדי מוקד ההזמנות, הקופה והאולם עברו הדרכות נגישות ייעודיות אשר כללו בתוכן היכרות עם סוגי המוגבלויות השונים ואף התנסות במוגבלויות.

4. מעלית

  • תא המעלית תקני מבחינת מידותיו. לחיצי ההפעלה של המעלית מותקנים בטווחי גובה נוחים וניתנים לתפעול גם ע"י כבדי ראייה ומשתמשים בכיסאות גלגלים.

5. שילוט

  • השילוט ברחבי מרכז סוזן דלל עודכן והוא עומד בדרישות הנגישות.

6. שירות באמצעות הטלפון והאינטרנט

  • מוקד טלפוני - הנתב הטלפוני ללא מוזיקת רקע בעת העברת המידע. בנוסף, אנשים עם מוגבלות שאינם יכולים לדבר בטלפון יכולים לפנות למוקד באמצעות טופס "צור קשר" באתר האינטרנט של המרכז, בקישור הבא:
https://www.suzannedellal.org.il/%D7%A6%D7%95%D7%A8_%D7%A7%D7%A9%D7%A8/
  • אתר אינטרנט – אתר האינטרנט שלנו נגיש ומאפשר גלישה לכבדי ראייה ועיוורים, לכבדי שמיעה ועוד. האתר עומד בתקן נגישות אתרי אינטרנט ברמה AA.
  • אופן הזמנת כרטיסים וקבלת שירות – להלן דרכי יצירת הקשר עמנו:
קופת כרטיסים: 03-5105656
משרדים: 03-5105657
פקס: 03-5179634
ניתן לפנות אלינו בכתב בכל נושא (שירות/הזמנת כרטיסים) גם באמצעות טופס "צור קשר" באתר, ראה קישור מעלה תחת הכותרת "מוקד טלפוני".

7. שירות פרונטאלי – קופה נגישה

  • דלפק קופת הכרטיסים ממוקם במפלס הכניסה. הכניסה אליו מכיוון רחבת הכניסה הפונה לרח' שבזי.
  • דלפק הקופה מותקן בגובה תקני, ובעמדה מותקנת מערכת עזר לכבדי שמיעה.

8. תא שירותים נגיש

  • תא השירותים הנגיש תקני ומאובזר באופן מלא. התא משרת את שני המינים וממוקם במדור השירותים אשר במפלס הכניסה, מימין לקופת הכרטיסים.

9. מערכות עזר לשמיעה

  • באולם סוזן דלל הותקנה מערכת עזר היקפית לסיוע לכבדי שמיעה.

  • לפני כל מופע ניתן להשאיל אמצעי עזר מסוג לולאות השראה אישיות / אוזניות הגברה בקופת הכרטיסים.

10. מקומות מיוחדים לאנשים עם מוגבלות (באולמות ובאירועים)

  • באולם סוזן דלל קיימים שני מקומות מיוחדים המיועדים לכיסאות גלגלים, בשני צידי השורה הראשונה.

  • קיימת אפשרות ישיבה לבני משפחה, חברים ומלווים ללא מוגבלות בצמוד למקומות המיוחדים. נודה לכם על יידוע מוקד ההזמנות והזמנת מקומות סמוכים אלו בהתאם לרצונכם במעמד הזמנת הכרטיסים.

  • כל יתר המושבים באולם הינם בעלי משענות יד ומשענות גב.

11. מידע

  • לקבלת מידע בפורמטים נגישים ניתן לפנות דרך מוקד השירות וההזמנות (ראה פרטי יצירת קשר מעלה), או ישירות לרכז הנגישות (ראה פרטים בהמשך).

12. רכז הנגישות

  • רכז הנגישות במרכז סוזן דלל הוא המשנה למנכ"ל מר' קלאודיו קוגון. ניתן לפנות אליו בכל שאלה בנושאי נגישות בדוא"ל claudio@sdc.org.il, או בטל' 03-5454002.


 

                                                                                                לרשותכם תמיד,

                                                                                              צוות מרכז סוזן דלל

 
להזמנה ושירות